Hitro iskanje

Blogi

NA JUŽNEM OTOKU IN BALKANU 12.DEL

hedonist

Naslednji dan sva preživela v potepanju po okolici Novega Sada. Kot bi ga na novo odkrival se mi je zdelo , bilo je lepo a vendar se mi je začelo muditi domov. Še kulinarika me ni več pritegnila.

NA JUŽNEM OTOKU IN BALKANU 11.DEL

Pol pričakovanja in spominov sem prispel v Novi Sad. Priznam, nisem čutil, da je od mojega zadnjega obiska minilo že ogromno let. In da se je vmes zgodilo marsikaj.

NA JUŽNEM OTOKU IN BALKANU 10.DEL

hedonist

Po hrupnem večeru Baščaršijske noči sva preživel še en dan v Sarajevu v znanem ritmu: potepanje po mestu, vmes mnogo kulinarike in prijetnem večeru v Kuči Inata spet sladko zaspala. Prihodnje jutro pa sva krenila naprej proti Vojvodini.

NA JUŽNEM OTOKU IN BALKANU 9.DEL

Že nekaj časa sem si hotel ogledati Pale ,ki je v mojem spominu sinonim za začetek neke bolne ideologije in mesto začetka zadnje balkanske morije. Tukaj je živel Radovan Karađič eden od snovalcev velike Srbije in Republike Srbske.

NA JUŽNEM OTOKU IN BALKANU 8.DEL

hedonist

Nabo nad nama je postajalo vse bolj črno. Očitno se je pripravljalo k nevihti in bilo me je strah, da naju ne preseneti kakšna toča. To bil bil kaj slab zaključek letošnjega dopusta in vse bolj sem pritiskal na plin.

NA JUŽNEM OTOKU IN BALKANU 7.del

Otok sva zapustila ob 4:30. Po dobri uri in pol smo prispeli v Velo Luko od koder sva pot nadaljevala čez hribe, hecno se sliši, vem, ampak otoki so pač zelo hriboviti , v Korčulo.

NA JUŽNEM OTOKU IN BALKANU 6.DEL

hedonist

Otočani so silno prijetni in fejst ljudje so pa že pregovorno malo manj vneti za fizično delo. Sej jih je za razumeti, ko žge sonce čez dan tam okrog 30 stopinj v senci ni neke prave volje za gonit motiko.

Na južnem otoku in Balkanu 1.del

Nisem nek blogar. Opravljam delo kjer sicer veliko pišem, kar je dobro vendar pa pišem po določenih pravilih v katerih je kup omejitev. Opažam, da zaradi njih postajam vse bolj deformiran ampak nič zato. Posušal bom zapisati nekaj poletnih utrinkov.