pomoč-nosečnost - kulinarika.net

brkn83  

član od: 25.9.2005

sporočila:233

tema odprta - 29. jan 2007 9:24 | ogledi: 7.832 | odgovori: 68

Pozdravljeni!

Že nekaj čet jem kontracepcijske tablete, zdaj pa sva se s fantom odločila, da ko se maja poročiva bi bil poem tudi čas za otroka.

Pa me zanima koliko časa prej moram nehati jesti tablete?

Že v naprej hvala vsem za odgovore.

lp

brkn83

dixi  

član od: 30.11.2005

sporočila: 207

29. jan 2007 9:29

Meni je moj ginekolog svetoval 6 mesecev. Ampak to je že leta nazaj. Mogoče, da je odvisno od vrste tabletk. Želim ti srečo in veliko ljubezni v zakonu ter lepo nosečnost. LP dixi

Elen  

član od: 5.9.2005

sporočila: 201

29. jan 2007 9:33

Ja, tabletke nehaj jesti 6 mesecev prej. 3 mesece prej pa ja priporočljivo jesti folno kislino, to se dobi v lekarni brez recepta, je v obliki tabletk in je potem še priporočljivo jesti 3 mesece nosečnosti. Veliko uspehov in užita v nosečnosti. Iz izkušenj ti povem, da je to nekaj prečudovitega Elen

Ognjič  

član od: 18.1.2006

sporočila: 4654

29. jan 2007 9:52

sem videla naslov foruma in najprej pomislila, da katera išče...no...khm...koga, ki bi ji pomagal do nosečnosti . Sicer pa v navodilih o uporabi tabletk ponavadi piše tudi to, o čemer sprašuješ. Najbolj kompetenten za odgovor na tvoje vprašanje pa je vsekakor tvoj ginekolog. Ognjič

mamamia  

član od: 9.11.2004

sporočila: 15669

29. jan 2007 9:56

Včasih je veljalo, da je treba imeti tri mesece pavze. Nam je "uspelo" imeti en mesec pavze, pa je bilo vse v najlepšem redu. Sploh pa so danes tabletke že tako dodelane, da imamo lahko veliko manj skrbi kot včasih. Samo hrabro torej še eni delovni zmagi naproti...Mamamia mamamia

Loni  

član od: 12.12.2001

sporočila: 7854

29. jan 2007 10:03

Ognjič , sem pomislila na isto. Pa smo spet tam, če neham jaz jemati kontracepcijske tablete, menstruacije sploh ne bo, pa to ne zato, ker bi bili dve roza črtici na testu. Kaj hočemo, ko pa imam hormonsko ravnovesje čisto . drugače so meni rekli, da kake 3 mesece prej, da pa ni nobene grozne panike, če zanosiš tudi prej. Saj enim se to dogaja navkljub jemanju kt. Loni Makaroni

Simona84  

član od: 27.10.2005

sporočila: 3036

29. jan 2007 10:04

Ah, sploh ne verjamem v to Veliko je primerov, ko je dekle ob nepravilnem jemanju tabletk nepričakovano zanosilo, pa je bilo kljub temu vse vredu. Res je, da je priporočljivo imeti premor, a če se zgodi, se pač zgodi. Lep dan in veliko se smejte

Ognjič  

član od: 18.1.2006

sporočila: 4654

29. jan 2007 10:10

mamamia....kje imaš pa pluska Stara garda pa ja ne more brez pluska tu krožit, no Ognjič

Tamči  

član od: 10.4.2006

sporočila: 203

29. jan 2007 10:43

Hmmm... meni je ginekologinja rekla, da kak mesec do dva brez tabletk in je vse "ready for baby" :) ... Sicer pa bi izkoristila možnost, da še sama nekaj vprašam. Junija sem se odločila (tudi po nasvetu ginekologinje), da neham jemat tabletke, saj je po osmih letih neprekinjenega jemanja teh umetnih hormonov priporočljiva pavza za telo. No, in morala sem počakati na menstruacijo po "naravni poti"... Ki pa je še do danes ni bilo... Od 30.6. lani še nič. Ima katera podobno izkušnjo? Hvala! Tamči

Kalipso  

član od: 29.8.2006

sporočila: 199

29. jan 2007 11:34

tamči, zdej bi bilo priporočljivo iti spet malo do ginekologinje, da ti pogleda malo kako pa kej. lahko ti dajo tudi tabletke za sprožitev ciklusa.. a si jedla navadne KT ali hormonske (recimo kot diane 35) oziroma ali si, predenj si začela jest tabletke, tudi imela probleme? js sem diane 35 jedla 12 let (po nasvetu ginekologov) s kratkimi pauzami vmes. name so delovale super (nisem imela bolečih menst., čisto kožo, zelo zmanjšano poraščenost, stabilno težo..) in malo manj super kar se tiče libida (na zelo zmanjšani ravni), zato sem se odločila, da jih imam poln kufer in da bom malo nehala in se spucala. no zdej imam pa manjši kolaps hormonskega sistema. koža se slabša bolj in bolj, dlake rastejo 3x močneje in hitreje (ojoj), znoj ima ful močan vonj..se je pa vrnil libido..:) jupi. sem se bala za menstr., pa sem jo dobila, sicer je neredna, samo vsaj je.. ma kaj js vem, eni dohtarji ti rečejo eno stvar, drugi spet drugo, človek sploh ne ve več kaj bi sploh verjel.. sam da se kuha..

Kyara  

član od: 24.5.2006

sporočila: 2384

29. jan 2007 12:04

Jaz sem nehala kao jemati tabletke, pol pa ni ratalo 3 mesece, nato pa se je na srečo prijelo. Mislim, da tudi po nehanju ne more biti nič narobe. Želim ti veselo "delo" in srečno pričakovanje. Kyara

Kulinarična Slovenija ne odgovarja za vsebino foruma! Vse napisano je odgovornost piscev besedil.

Za pošiljanje sporočila v forum, morate biti vpisani v KulSlo. Kliknite na VPIS! Če ste že vpisani in niste prijavljeni se prijavite.


Forumi (vroče teme)

Kaj jutri za kosilo?Dragička
malo za hecBojaan24
MOJ vrteta
Kaj danes za zajtrkgligor
Ločevanje živil 90. dni - 5. deldočka

Video recepti