visok pritisk - kulinarika.net

kara  

član od: 26.11.2005

sporočila:717

tema odprta - 14. feb 2011 14:14 | ogledi: 21.066 | odgovori: 37

Ugotovila sem, da imam precej divji krvni tlak, nekako 170/115, spodnji celo 120.

Vem, da je nevarno in moram zdravit, vendar si ne znam predstavljati, da bom celo življenje goltala tablete, ki imajo hude stranske učinke.

Je morda še kakšna alternativa za znižanje pritiska?

Za hrano že vem, da naj bo zdrava, uravnotežena, zdrav način življenja, znižanje telesne teže itd.

Obstajajo morda še kakšna zelišča? Kakšna homeopatska zdravila?

Pač iščem še kaj, kar ne bo tako strupeno za telo.

Ne morem razumeti tega, da se visok pritisk ne more pozdraviti tako, da tablete ne bi bile potrebne.

Imete morda osebne izkušnje?

kara

Liiu  

član od: 18.7.2010

sporočila: 363

14. feb 2011 14:27

Mislim,da se s takim krvnim tlakom ne gre hecati!!! Liiu

mimoza5  

član od: 14.5.2007

sporočila: 74

14. feb 2011 14:48

Lep pritisk, ni kaj. Pomembno je, da se odpoveš kavi, vinu... kava in rdeče vino najbolj zvišujeta krvni pritisk. Pa stresi... Nabavi si čaj od bele omele, dobiš ga že marsikje, znižuje pritisk. mimoza5

tedyka  

član od: 23.4.2009

sporočila: 2012

14. feb 2011 19:57

Sama imam povišan krvni pritisk od svojega 18. leta, to je že skoraj 30 let in ves ta čas jemljem zdravila - lepo redno vsak dan. Skozi sem dala tudi dve nosečnosti z lepo urejenim pritiskom , seveda s pomočjo zdravil. Tako, da je po mojem bolje jemati zdravila in imeti lepo urejen krvni pritisk, kot pa nekaj urejati po svoje. Saj ne rečem, da se pritiska ne da regulirati tudi s hrano in čaji, toda to je po mojem možno pri takem mejnem pritisku oz. samo malo povišanem. Sploh pa mislim, da je tako visok pritisk potreben zelo resne obravnave. Obrni se na svojega zdravnika, on ti bo najbolje svetoval.

 

tedyka

bozena  

član od: 26.10.2003

sporočila: 234

14. feb 2011 20:38

Tudi sol povišuje pritisk. Precej.

Moraš pa vedeti, da ni nujno da je pritisk povišan kar tako. To ima čahko tudi kak točno določen vzrok, ki ga je traba odpraviti, sicer se lahko tvoje zdravstveno stanje precej poslabša.

Lepo idi k zdravniku. Naredili ti bodo laboratorij, mogoče se kak UZ trebuha, pregled pri okulistu...

Je pa treba tak pritisk absolutno znižat. Pritisk je ot tempirana bomoba, ne moreš vedeti kdaj bo kak del tvojega telesa popustil pod tem "pritiskom". Ogroženi so vsi vitalni organi predvsem možgani, srce, ledvica in oči.

Tudi alternativa lahko pomaga, moraš pa vedeti, da ne deluje tako hitro. Najprej se odloči za zdravila in s tem pridobi čas za raziskovanje. Zdaj ga zagotovo nimaš.

Aja pa stranski učinki v primerjavi s stranskimi učinki povišanega pritiska so v bistvu zanemarljivi.

 

Lep pozdrav.

božena

kara  

član od: 26.11.2005

sporočila: 717

14. feb 2011 21:15

Danes sem se pogovorila s svojim zdravnikom glede strahov okrog stranskih učinkov zdravila. Lepo mi je razložil kakšne so dejanske možnosti. No, pa sem pridno vzela prvi odmerek pred par urami. Malo sem utrujena, pritisk pa imam sedaj 140/83. Ni slabo, kajne? Bom pa vseeno kombinirala zdravila in alternativo. kara

tedyka  

član od: 23.4.2009

sporočila: 2012

15. feb 2011 6:07

Mislim, da je tvoja ugotovitev o kombinaciji zdravil in alternative modra, saj bo mogoče ob uspešni alternativi treba jemati mogoče manjše odmerke zdravila. Je pa to doživljenjsko zdravljenje in ne samo tabletka takrat ko imam pritisk, ko ga pa nimam pa nič, ker je potem vse še veliko slabše. Za znižanje doze zdravila se vedno dogovori s svojim zdravnikom. Tudi pri meni so kar nekaj časa rabili, da so mi našli pravo kombinacijo tako zdravil kot odmerkov in ob zadnji menjavi zdravil pred približno šestimi leti so mi lepo razložili, da se telo čez nekaj časa navadi in je potrebno, če zdravila ne pomagajo več to zamenjati, pa tudi vedno nova in nova zdravila so, ki so mogoče tudi manj škodljiva in bolj učinkovita.

Kar pogumno naprej.

 

 

tedyka

rolada  

član od: 4.8.2006

sporočila: 287

15. feb 2011 11:18

Če si zdaj novinka glede jemanja tablet proti pritisku - te opozorim na sledeče. Jaz sem jih začela jemati pred par leti. In kmalu po par mesecih se mi je pojavil kašelj. Stalno sem pokašljevala , najhuje je bilo pa ponoči. Zdravnik mi je predpisal neke pumpce za lajšanje kašlja. Kar nekaj mesecev me je tako zdravil. Nič ni pomagalo. Po vezah sem prišlja do pulmologa. Potem pa slikanje pluč ,test alergije, test tuberkuloze, CT pljuč na Golniku .... Na koncu pa smo ugotovili, da mi tabelete za pritisk ne ustrezajo. Imenovale so se Ampril. Tudi prijateljica je kašljala in po posvetovanju z zdravnico sta zamenjali tablete. Zdaj je v redu. Tako, da to ni osamljen primer. Lep pozdrav! rolada Sporočilo je spremenil(a) rolada dne 15. 2011 11:19

kara  

član od: 26.11.2005

sporočila: 717

15. feb 2011 11:25

Za kašelj sem pa že slišala. Sama sem pravkar prebolela gripo, tako, da kašljam še zaradi tega. Bom pa pozorna, če bo ta nadeloga ostala predolgo. Povem pa lahko, da sem si zjutraj spet izmerila zelo visok pritisk. Ne vem ali bom morala zdravila jemati po dvakrat dnevno. Včeraj mi je res hitro padel, drži pa očitno ne 24 ur. No, bom videla kasneje. kara

rimljanka  

član od: 14.2.2005

sporočila: 17631

15. feb 2011 11:55

Tablete imajo učinek po določenem obdobju jemanja, menda ti je zravnik to povedal. Učinkovine v njih se vklopijo v del celičnega metabolizma in po tej poti vplivajo na krvni tlak, take reči pa ne gredo v trenutku.

Potrpi in si ne meri tlaka panično vsake pol ure, to ti prej tlak viša (adrenalin......da ne razlagam podrobneje) kot pa vpliva ugodno.

rimljanka

darjuška  

član od: 4.7.2005

sporočila: 1188

15. feb 2011 12:12

telo se ti mora privaditi na določeno dozo tablet in mu moraš pustiti določen čas. Pritisk si meri samo enkrat dnevno ob približno istem času - zjutraj preden vstaneš iz postelje. Če si ga boš merila prevečkrat, boš samo zmedena in nič drugega. Verjemi govorim iz lastnih izkušen, ker imam sama beta blokerje že slaba 3 leta. Poleg tega pa ti samo počutje pove vsaj približne vrednosti. Svetujem ti samo da pustiš času čas in se ne obremenjuješ preveč. Jemanje tablet pa bo sčasom postala rutina in pač nujno zlo. Za začetek upoštevaj medicino, da se stvari uravnajo, potem pa začni še z alternativo. Srečno http://www.mojalbum.com/tajda

Kulinarična Slovenija ne odgovarja za vsebino foruma! Vse napisano je odgovornost piscev besedil.

Za pošiljanje sporočila v forum, morate biti vpisani v KulSlo. Kliknite na VPIS! Če ste že vpisani in niste prijavljeni se prijavite.


Forumi (vroče teme)

Kaj jutri za kosilo?Dragička
Kaj danes za zajtrkKuharicaVilca
malo za hecpikec85
MOJ vrtrdkapica
Ločevanje živil 90. dni - 5. deldočka

Video recepti