Pekoč jezik - kulinarika.net

onaon  

član od: 21.6.2010

sporočila:72

tema odprta - 29. avg 2011 20:12 | ogledi: 17.125 | odgovori: 15

Ali je že kdo imel pekoč, otekel, obložen jezik. Simptome pa spremlja še utrujenost, občutek otečenih nog, še posebej gležnjev, zaspanost, napihnjenost, občasna driska (zelo smrdeče).

Po pitju sode bikarbone, se stanje (vsaj pekoč jezik malo pomiri).

Če je kdo že imel te težave, me zanima kako je te težave rešil. Pri zdravniku sem že bila, dal mi je ene tablete za želodec.

Na začetku sem mislila, da je vzrok teh težav vročina, ki nas je spremljala zadnje dni, a mislim, da to ni to.

Verjetno bo potrebno najprej ukrepati pri hrani, pa vendar vas vseeno prosim za vaše izkušnje.

Imam pa se diabetes in jemljem tablete.

 

onaon

Vendelina jr.  

član od: 17.5.2006

sporočila: 9217

29. avg 2011 20:26

Bila si pri zdravniku, dal ti je tablete...a si sploh poskusila s tretmajem, ki ti ga je predpisal nekdo, ki je, za začetek, hodil v šolo precej let za to, da so ga tam naučili, da je zdravje resna reč in da je diagnosticiranje stvar, ki jo je treba pazljivo početi?

Skratka, a tale predpisani tretman, to si poskusila?

In tudi, če ne verjameš temu zdravniku - izvoli do drugega. Ne pa obešati tako resnih vprašanj na net, kjer je masa ljudji, ki te ne pozna. A se ti ne zdi tole malo hecno, da ne rečem neodgovorno od tebe? Da svoje zdravje prepuščaš mnenjem ljudi, ki po večini nimamo ustrezne izobrazbe za to, tisti pa ki, jo imajo, brez pregleda ne morejo nič. Eni bi sicer dobronamerno kaj svetovali, ampak, kdor je pameten, bo raje odnehal.

 

Lahko pa poskusiš, kaj pa vem, s mačko se sprehajati sredi noči in tuliti. Kaj takega bi svetoval kak junak Marka Twaina.  Pomagalo sicer ne bi, bi se pa malo zamotila.

 

Vendelina jr.

zeta  

član od: 21.5.2009

sporočila: 1353

29. avg 2011 20:29

Ustno votlino lahko spiraš z žajbljevim čajem, to ti ne bo škodilo in če bi bil pekoč jezik edina težava, bi se verjetno zadeva na ta način sanirala.

Glede na to, da naštevaš še druge težave, pa bo potrebno nazaj k zdravniku, pa en dober pregled v laboratoriju. Ne pozabi zdravniku omenit vseh težav in ga opomnit, da si sladkorna bolnica.

Pa dobro opravi!

zeta

neznan uporabnik

sporočila: -1

29. avg 2011 20:32

Jaz bi šel na urgenco.

 

Basta

 

Multivitamin

multivitamin

onaon  

član od: 21.6.2010

sporočila: 72

29. avg 2011 20:36

Vendelina jr. kakšno temo pa lahko preskočiš!

ali sem mogoče napisala kaj takega, res ne pišem o modi,

 

ampak mene le zanima če je kdo imel podobne probleme, kako jih je rešil, kaj mu je pomagalo, ker si hočem odpraviti težave, ki jih imam.

Ker več ljudi, več ve.

onaon

elaphus  

član od: 27.9.2002

sporočila: 6941

29. avg 2011 20:41

onaon je napisal/a:

Vendelina jr. kakšno temo pa lahko preskočiš!



onaon

 

Bodi vesela, da je ni preskočila in da ti je resno in pametno odgovorila!!!!

 

cervus

onaon  

član od: 21.6.2010

sporočila: 72

29. avg 2011 20:55

ste pa danes zelo prijazni!

onaon

vida70  

član od: 13.9.2005

sporočila: 461

29. avg 2011 20:55

Nimam nobenih izkušenj s pekočim jezikom, zato ti onaon žal ne morem pomagat. Apeliram pa na administratorja Jerneja, da ukrepa zoper Multivitamina, ker to, kar je napisal v zgornjem postu je šlo preko meja dobrega okusa. Upam, da se bo s tem strinjal vsak normalen uporabnik tega foruma. Očitati nekomu , da je nesramen, naduvan, da naj driska, da je revče jedno in vse ostalo, samo zato ker je lepo vprašal , če ima kdo izkušnje s tem, je več kot žalitev. 

Če so me naučili pravilno brati, je onaon eksplicitno samo  spraševala, če ima kdo izkušnje in nikjer ni napisala, da želi, da jo kdo žali.

Jernej , pričakujem, da temu primerno ukrepaš. Res škoda za tak dober forum, da vsak lahko piše kar želi. V smislu žaliti nekoga , ki potrebuje pomoč. Tudi sama bi večkrat rada vprašala za kakšen nasvet, pa enostavno ne upam, ker par ljudi je tukaj gor kao tako pametnih, da sem se že naucila, da bolje ne vedeti, kot pa dobivati nepotrebne nasvete.

vida70

neznan uporabnik

sporočila: -1

29. avg 2011 21:03

Apeliraj. Pr takih težavah smo veno svetovali zdravnika, Ti pazmoli par enih, da boš lažje spala in mela čisto vest, ker sem jaz nekoga pri opisanih težavah skurcal in polala h zdravniku. Jutri pa spij kak čajček. Ko mene skenslajo bo to v kombinaciji z baldrianm izher pomagalo, da boš lažje prenašala težave. Vida70.

 

 

Jakob

multivitamin

leandros  

član od: 19.8.2009

sporočila: 188

29. avg 2011 21:13

Multi, tole pa res ni bilo prijazno!

Onaon, na srečo nimam tovrstnih težav in moram priznati, da še nisem slišala od svojih bližnjih, da bi imel take probleme. Žal ti ne morem svetovati nič pametnega edino kar ti lahko rečem je pa to, da ti želim, da bi se tvoje zdravstveno stanje čim prej zboljšalo.

leandros

vida70  

član od: 13.9.2005

sporočila: 461

29. avg 2011 21:14

Poglej Multivitamin, če si dobro prebral, je onaon že bila pri zdravniku in ji je predpisal zdravila. Predvidevam, da zdravnik več kot to ni mogel naresti. Ni mogel dati nasveta iz lastnih izkušenj, ker očitno tudi on še ni imel teh težav. In to je tudi poanta njenega posta-izkušnje koga, ki je to že preboleval.

Tvoji predlogi za moj večerni in jutranji obred me ne zanimajo, zato se ne trudi več z njimi. Če pa misliš, da si v svojih postih duhovit in pameten, se pa hudo motiš. Ker vse ima eno mejo, tvoja pa je bila že zdavnaj prekoračena v smislu dobrega okusa.

Zanima me samo še, kako bo odreagiral Jernej.

vida70

Kulinarična Slovenija ne odgovarja za vsebino foruma! Vse napisano je odgovornost piscev besedil.

Za pošiljanje sporočila v forum, morate biti vpisani v KulSlo. Kliknite na VPIS! Če ste že vpisani in niste prijavljeni se prijavite.


Forumi (vroče teme)

Kaj jutri za kosilo?Dragička
Kaj danes za zajtrkgligor
MOJ vrtjohana
malo za hecpikec85
Ločevanje živil 90. dni - 5. deldočka

Video recepti