asimina  

član od: 7.1.2012

sporočila:41

tema odprta - 16. sep 2012 21:21 | ogledi: 10.083 | odgovori: 11

an class='poudarjeno'>Protian> visokemu pritisku jemljem tablete prenewel.Po dveh mesecih jemanja sem začela pokašljevati,ponoči pa me je kašelj zbudil.Zdravnik mi je dal tablete Nexium,ker pravi,da se kašelj pojavlja zaradi želočne kisline.Ni pa skoraj nič bolje,čeprav pazim pri hrani,pijem samo navadno vodo,eno kavico na na dan in nič gaziranega.Ali ima kdo podobne težave,kateri tableti an class='poudarjeno'>protian> pritisku nimajo stranskih učinkov-možen suh kašelj.Moj zdravnik pravi,še to porabit,pa bomo probali druge.To me zelo moti.Zelo bom vesela iskušenj še koga.

Hvala in lep pozdrav

asimina

perpetua  

član od: 11.10.2008

sporočila: 338

16. sep 2012 21:27

Nimajo vse tablete enakih stranskih učinkov za vse ljudi. Zato je treba najti take, ki bodo tebi najbolj ustrezale, in ob tem ni pomembno, kako te tablete prenašajo drugi. Srečno! 

perpetua

rimljanka  

član od: 14.2.2005

sporočila: 17438

16. sep 2012 21:28

Kolikor se spomnim, je pri nekih drugih tabletam z enako vlogo bilo pokašljebvanje zapisano kot eden od možnih stranskih učinkov. Ne vem, ampak morda je pri teha tabletah enako, si natančno prebrala priloženo gradivo?

rimljanka

nola  

član od: 25.1.2006

sporočila: 3112

16. sep 2012 23:53

Tudi jaz sem pred leti jemala tablete za uravnavanje pritiska in sem ne le pokašljevala, ampak prekašljala cele noči.

Žal se v tem trenutku ne spomnim imena zdravila, če te zanima, bom poklicala v naš zdravstveni dom. 

Navodila sem si sicer natančno prebrala, pa tega stranskega učinka niso omenjala.

Zanj sem izvedela na nekem forumu, oglasila sem se pri svojem zdravniku in mi je predpisal novo zdravilo.

Tega sem jemala kar nekaj časa, kašljala sicer nisem več, so mi pa zatekale noge. Ker sem imela takrat tudi druge zdravstvene težave, sem to pripisovala njim, svojim letom in teži in se o tem nisem posvetovala z zdravnikom.

Na pregledu zaradi čisto druge stvari je zdravnik opazil mojo zatečenost, preveril katera zdravila jemljem in jih nemudoma zamenjal. No, pa sem spet lahkih nog naokrog.

Saj te popolnoma razumem, nihče se ne valja rad po ambulantah, ampak kadar se kaj v našem telesu korenito spremeni, je pa najbolje obiskati zdravnika.

Ko se jaz odpravim do osebnega zdravnika ali do specialista, ki je že seznanjen z menoj in mojim problemom imam vedno s seboj en listek s seznamom vseh zdravil, ki jih jemljem in s kopijami vseh papirjev, ki sem jih prejela od zdravstvenih institucij od zadnjega obiska.

Še bolj pomembno in primerno se mi pa zdi, da si prav vsak, pa ni treba, da je kaj bolan ali pa že malo obrabljen, v svoj survival kit priloži en kratek seznam pomembnih bolezni, ki jih je prebolel ali še živi z njimi, zdravil, ki jih trenutno jemlje in diet, ki jim sledi.

Žal nekatere bolnišnice ne upoštevajo dietnih smernic pacientov. Meni osebno se je že kar v nekaterih zgodilo da so moje obvestilo, da lahko uživam le škampe in  malvazijo enostavno ignorirali.

 

 

 

 

 

 

 

nola

gajka  

član od: 16.4.2006

sporočila: 295

17. sep 2012 6:24

Moj ima Tenzopril za uravnavanje pritiska.

gajka

asimina  

član od: 7.1.2012

sporočila: 41

17. sep 2012 7:51

Gajka,ali lahko pogledate stranske učinke? Ta teden grem k zdravniku zamenjat tablete,ker Prenewel ima te stranske učinke

asimina

rimljanka  

član od: 14.2.2005

sporočila: 17438

17. sep 2012 9:00

asimina, zdravnik je pristojen za zamenjavo zdravil, ni to nek "self sevice".

rimljanka

moj svet  

član od: 23.1.2012

sporočila: 243

17. sep 2012 9:04

Asimina, jaz jemljem Enap 10 mg 2x na dan, že dobrih osem let. Nikoli nisem čutila nobenih stranskih učinkov.

moj svet

perpetua  

član od: 11.10.2008

sporočila: 338

17. sep 2012 9:16

nola je napisal/a:

Žal nekatere bolnišnice ne upoštevajo dietnih smernic pacientov. Meni osebno se je že kar v nekaterih zgodilo da so moje obvestilo, da lahko uživam le škampe in  malvazijo enostavno ignorirali.
nola

perpetua

asimina  

član od: 7.1.2012

sporočila: 41

17. sep 2012 11:36

Vem,da je zdravnik pristojen za te stvari,zato se grem danes posvetovat z njim,rada pa prisluhnem tudi mnenje še drugih,ki imajo podobne težave.

Hvala za mnenja in lep pozdrav

asimina

Issi  

član od: 5.9.2007

sporočila: 690

17. sep 2012 12:33

Tudi Tenzopril ima kašelj naveden kot pogost neželen stranski učinek:

http://www.cbz.si/zzzs/pao/bazazdr2.nsf/o/A261B

 

Asimina, prepusti izbiro zdravila tistemu, ki je za to usposobljen - zdravniku. Imena vseh zdravil, ki so namenjena uravnavanju krvnega tlaka lahko najdeš na internetu, tudi navodila za uporabo in stranske učinke vseh teh zdravil. Pa kaj ti to pomaga? Menda ne misliš ti svetovat zdravniku, kaj naj ti predpiše?

Issi

Kulinarična Slovenija ne odgovarja za vsebino foruma! Vse napisano je odgovornost piscev besedil.

Za pošiljanje sporočila v forum, morate biti vpisani v KulSlo. Kliknite na VPIS! Če ste že vpisani in niste prijavljeni se prijavite.


Forumi (vroče teme)

Kaj jutri za kosilo?Dragička
MOJ vrttedyka
Kaj danes za zajtrkŠpelais
malo za hecrajko0028
Ločevanje živil 90. dni - 5. deldočka

Video recepti