13. maj 2011 10:57
Ljudje poleg Slovenije in Slovaške mešajo tudi Litvo in Latvijo (vključujoč napačne himne in zastave), tako da iz tega ne gre delati večje drame. Pa težave z zastavami na prireditvah imajo tudi pri primeru Romunije in Moldavije.
Sama sem gledala nastop od številke deset do pavze, potem pa spet razglastitev finalistov, tako da bi o oblačilni kodi tule težko povedala kaj integralnega.
Pri odrskem nastopu je osnovni cilj ta, da oblačilo in videz dopolnjujeta zgodbo izvajalca in da se smiselno to poveže tudi s scenografijo in koreografijo. Odkar na Eurosongu pojejo na matrice (skratka, ni orkestra), imajo izvajalci večji prostor za gibanje in potem morajo to izkoristiti. Letošnji stage je v bistvu blazno minimalističen (recimo, poglejte na YT posnetke iz leta 2005-2006...in tale) in kot tak omogoča več koreografije in več dodatkov, ki si jih vsaka država domisli (koliko so ti dodatki inteligentni, je druga stvar). Ker je oder tako velik, morajo potem izvajalci za to, da se jih vidi, malo pretiravati. In zato so tudi bodisi bleščice, bodisi kakšne frizure, ki kljubujejo gravitaciji...itd
Glede oblačil za slovensko ekipo je to pot Matej Goljat naredil boljši izdelek, kot ga je v primeru Alenke Gotar. Makeup in dramatični outlook je na Alenki funkcioniral kot too much information in je delovala kot nekaj med Alicio Mortimer in operno pevko. Ona že itak obvlada odrsko gibanje in zna narediti dramatično situacijo v džinsu in ni potrebovala toliko dodatkov. Se mi je zdlo preveč drame v obleki in premalo "diva" izgleda - ker Alenka Gotar ima gard dive. In prav je tako.
Ne rečem, da je bilo tisto slabo, je bilo korektno, ni pa bilo super.
Tole letos mi deluje bolj duhovito. Backvokaliste v ozkih črnih zadevah in v poudarjenem catwalku (skratka, štiri podobe erotično samozavestne ženske) obute v težko artilerijo od štikel in platform. Glavna vokalistika v seksi in zelo edgy zadevi (dobra interpretacija verig, boljše kot so tole delali v zadnji kolekciji pri Balmainu) z zelo eksplicitnimi škornji....to bi lahko delovalo preveč porn, pa na vso srečo ne deluje v to smer. Nekako zna Maja Keuc tole zahtevno oblačilo nositi in to na način, da ona nosi obleko in ne obratno. Po drugi strani pa ravno ta obleka omogoča tisto dramatičnost, ki se je mora Maja v odrskem gibu še naučiti (in se je bo, pri 19h se tega še ne da, to pride z leti). Drzna izbira, ki funkcionira. Sem zadovoljna.
Vendelina jr.